20/04/2022

Utrinki: Deska (Veža, 1970m)

Včeraj (sreda, 20. april), iz pod Planine Podvežak čez sedlo pod Tolstim vrhom na vrh Deske in po isti poti nazaj.

Aladinova napoved oblačnosti za popoldan je kazala, da se bodo oblaki razkadili. Pa sem šel na pot malo kasneje. In seveda naletel na zaporo ceste čez Črnivec, ki bo menda zaprta vsaj do 26. aprila. Okrog po Tuhinjski dolini je bila dooolga, tudi tam ceste ponekod obnavljajo.

Nekaj centimetrov snega se prične na okoli 1450 metrih.  Na Planini Podvežak mi je družbo nekaj časa delal vojaški helikopter, nad njo je novega snega malo več, a na nedoločljivo podlago. Vlekel sem svežo gaz, sem ter tja se mi je zoprno udrlo čez kolena, drugače pa je kar šlo. Pod sedelcem med Tolstim vrhom in Desko je pot kopna, naprej do vrha pa malo mešano. Nekaj deset metrov pod vrhom sem ugledal dve belki. Na ptice se ne spoznam preveč, upam, da sta to res bili. Nisem se jima preveč približal, a ju je bilo lepo gledati.

Na vrhu me je dobila megla. Aladinove čarobne laterne, ki bi mi pomagala najti začetek zasnežene poti mimo Lastovca nisem imel, zato sem se vrnil po svoji sledi.

Pod Planino Podvežak je tam okrog šeste popoldan nekdo le podrgnil po svetilki. Oblaki so se razkadili, posijalo je sonce. Pozno popoldanska modrina neba se je razprostirala vse naokrog. Za moj obisk tam gori malo prepozno, pa nič hudega! Tudi tam, kjer sem bil, sem bil vesel sončnih žarkov.

Prijazni kraji so to!

Table pod Planino Podvežak.

Pogled nazaj na zasneženo dolinico.

Pot pod sedlom je bila skoraj kopna.

Tolsti vrh.

Belka.

Vrh Deske.

Kažipot na sedlu je nekaj posebnega.

Deska in Tolsti vrh v megli.

Koča na Planini Podvežak.

Na koncu pa sonce.

Sled.



No comments:

Post a Comment