08/03/2018

Utrinki: Ratitovec iz Podlonka in Lonk

Včeraj, 08.03.2018. Do Podlonka sem se pripeljal čez Dašnico, avto sem pustil na majhnem parkirišču na ovinku v spodnjem delu vasi, pod Lonkom. S smučmi sem sledil špuro najprej po travnikih in potem po sistemu vlak na pot, ki iz Lovske koče vodi na Jesenovec. Na tej poti ni bilo smučine, pa še precej je izpostavljena plazovom. Zato sem raje sledil gazi sprva po levem robu jase in v smeri Razorja (tudi direktna pot od Lovske koče do Razorja je kljub gozdu deloma izpostavljena plazovom). Iz Razorja sem se po splazenem snegu vzpel desno na Vratca in naprej na Kosmati vrh, kjer je precej pihalo. Smuka nazaj na Vratca mi je postregla s par lepimi zavoji. Iz Vratc naprej pa spet s psi po severni strani in mimo Krekove koče na Gladki vrh.

Od tam sem odsmučal po vzhodni strani, najprej po golem pobočju in nato skozi gozd le malo stran od stenice do majhne škrbinice malo nad Vratci in preko nje na pobočje zatrepa Razorja in naprej približno v smeri vzpona. Malo čez gozd in po poti, pretežno pa po travnikih do avta na 700m višine. Tu me je zvabila nedotaknjena strmina Lonka (pod novim snegom se je sicer videlo nekaj starih smučin), pa sem skočil še na vrh tega hribčka, od koder sem odsmučal že skoraj v mraku.

Razmere so bile precej različne. Pot (kolikor sem ji sledil) je popolnoma shojena. Nad približno 1400m je na severnih in gozdnatih pobočjih sneg pretežno suh in nesprijet, na prisojnih pa suh in deloma skorjast. Še posebno zoprna se mi je zdela skorja v zatrepu Razorja. Nižje doli je sneg južen, na osončenih straneh nekoliko skorjast, v gozdnatih in senčnih območjih pa moker in nesprijet. Povsod (razen v zatrepu nad Razorjem) se je dalo dokaj prijetno voziti, tudi na povsem ojuženi severni vesini Lonka. Skupno sem naklepal kakšnih 1200 višincev, če potegnem črto, je bila tudi smuka (imel sem malo širše smuči) več kot le zadovoljiva. Pa še zvoženo ni bilo, v območju Golega vrha in Razorja ter nižje do poti sta bili v zadnje zapadlem snegu le dve smučini, na travnikih Podlonka pa se mi zdi da mogoče ena.

Pogled s Kosmatega vrha.

Kosmati vrh je ponudil nekaj uživaških zavojev.

Nedotaknjeno.

Tega dne sem bil edini, ki se je na Kosmati vrh podpisal.

Proti Gladkem vrhu.

Krekova koča.

Razglednik.


Vreme pa sončno in oblačno.

Smučljiva strmina (tokrat s skorjo) na koncu Razorja.

Podlonk z Lonka, že zvečer.

Sled.



























No comments:

Post a Comment