19/02/2018

Utrinki: Ženiklovec

Včeraj (19.02.2018) pozno popoldan. Parkiral sem na manjšem parkirišču v Slaparski vasi in nadaljeval po cesti do odcepa za kmetijo Rekar. Pri odcepu sem zavil desno in naprej do kmetije, kjer sta mi prijazna gospodarja povedala, da je desna pot prekrita s polomljenim drevjem in mi svetovala pot čez njihovo leso in naprej.

Malo pred Gaberčevim rovtom sem s ceste zavil desno nekako v smeri proti Javorniškem prevalu in nato precej naravnost navzgor po gozdu, dokler nisem naletel na pot Javorški preval - Planina Javornik. Po nekaj sto metrih na tej poti zopet desno na sedelce med hribčkom 1592m in Ženiklovcem in naprej po neizrazitem, pretežno gozdnatem grebenu na vrh.

Smučal sem po isti poti (špuri sem se izogibal, kolikor se je dalo), kmetijo Rekar sem obšel zgoraj po cesti, saj je malce snežilo in sem upal, da bo sneg prekril pesek, s katerim je cesta posuta. Račun brez krčmarja, kakšne dva cm novega snega ni pomagalo nič, pod smučni mi je nekajkrat krepko zaškrtalo, zato sem kakšen kilometer pred Slaparsko vasjo že v temi smuči snel in šel peš.

Vreme je bilo tmurno, z nizkimi oblaki tako da si ni videlo čisto nič. Malo je snežilo. Na vrhu je kakšnih 10 do 15 cm snega na podlago, ki se je pri smučanju občasno predirala. Pa še starih, z novim snegom delno prekritih smučin je precej, tako da ni bilo ravno juhuhu. Spodaj je novega snega precej manj. Cesta od Slaparske vasi je solidno splužena in posipana do kmetij Gabrc in Pavšel oziroma malo naprej. Od tam dalje vodi sled traktorja ali tovornjaka.

Slike so narejene na barvnem filmu, le vreme je bilo bolj črno-belo.😊


Na cesti.

Kmetija Rekar.

Na poti Javorški preval - Planina Javornik.

Malo pod vrhom.

Na vrhu.

Samo za trenutek tik pred mrakom: pogled z vrha na planino Javornik.

Malo tudi po temi.

GPS sled.

No comments:

Post a Comment