16/10/2020

Utrinki: Dovška Baba

Včeraj (sreda, 14. oktobra) po cesti s smučmi na Dovško Babo in nazaj. Napovedan sončen dan je bil enkratna priložnost. Parkiral sem na odcepu (ovinku), kakih 1200 visoko, pet minut peš pred rampo. Gor grede sem enkrat snel smuči, sicer se je po cesti dalo vzpenjati brez problemov. Nad Dovško Rožco je bila do vrha smučina. Razgledi so bili celo pot nepozabni, še posebej na vrhu.

Snega pri ograji od planine je bilo kakšnih 25 do 30 cm, višje v sončnih legah morda celo kakšen centimeter manj. Na strmejših pobočjih proti Hruškem vrhu so se kljub relativno tanki snežni odeji sprožili talni plazovi. Sneg na travnatih pobočjih v bližini vrha je bila rahlo skorjast, nižje doli do planine Dovška Rožca pa južen. Celo nekoliko podoben spomladanskemu srencu, mehak a smučljiv in se ni preveč udiral. Po gozdnati cesti, ponekod zasuti z listjem pa seveda rodeo od leve proti desni. Škripajoči zvoki so me nekaj sto metrov pred avtom prepričali, da sem se smuči usmilil in sem šel do konca peš.

Srečal sem kakšnih deset srečnežev ki so se najbrž imeli prav tako lepo v tem bleščečem dnevu. Glede na vremensko in vse druge napovedi naslednje take priložnosti v gorah nad Mojstrano nekateri najbrž ne bomo deležni tako kmalu.

Komentar na www.hribi.net:

Palček plezalček (15.10.2020) Privoščim, a malo tudi zavidam. Sem upala na take užitke med vikendom, a bo treba najti neke, četudi drugačne, znotraj regije. 😕  
    
j. (16.10.2020) P. Plezalček, če se samo spomnim ekskurzov nad Gardolskim potokom in okrog Kajerta, se prav nič ne bojim, da ti in tebi podobni kaveljci ne bi našli kakšnega prehoda ali skrite potke, ki bo ob pridihu divjine nudil tudi lepe poglede in veselje.

Dejstvo, da je naša domovina začasno nekoliko zožena 😠 za radovednega duha pač ne more biti resna ovira.

 

Pred ograjo planine Dovška Rožca.

Po cesti je šlo s smučmi brez problemov.

Zimska Kepa.

Delček gora nad Mojstrano.

Pogled na Kamniške Alpe.

Sneg na strmih pobočjih so na več mestih pobrali talni plazovi.

Nekaj vijug po snegu, podobnem odjuženem srencu.

Na cesti je bilo poleg snega ponekod tudi listje.

Mojstrana z Vrati iz točke malo nad Dovjem.

No comments:

Post a Comment