03/05/2020

Utrinki: Stegovnik


Včeraj (nedelja, 03. maja) popoldan čez Močnikovo sedlo in nazaj. Pot je lepo označena, le na novo zbuldožirani kolovozi so jo po nekod malo načeli. Kakšnih petsto metrov naprej od Močnikovega sedla, pod vrhom Ruša je jasa polna korenin podrtih dreves. Od tam je pot težje sledljiva in preči zahodno v gozd, kjer nepospravljena podrta drevesa zelo otežijo prehod. Po sledeh enega ali dveh predhodnikov sem mikado obšel po desni strani. Precej strmo gozdnato pobočje mi ni bilo najbolj všeč, zato sem bil vesel, ko sem po kakih 200 metrih nižje spodaj zopet zagledal pot.

Do sedla Pri Lojtri je bilo potrebno obiti še dvoje ali troje padlih dreves a brez težav. Naprej je pot brez posebnosti, Bornove ograde na strmen delu grebena (glej prispevka od Pclopa in Tadeja na hribi.net) je po sto letih še kar nekaj. Eno snežišče v bližini jeklenice sem obšel😏, drugega pa kar preskočil 😇.

Pri povratku sem sledil poti do podrtih dreves. Shojene stopinje so me le nekaj metrov nižje od podrtije po kakih 50 metrih pripeljale do gostejšega smrekovega rastja, od koder sem, kar malo presenečen, stopil na jaso pod Rušem in nazaj na pot. Preprosto in kratko. Nekdo je, gledano s strani vzpona, začetek stezičke skozi smrečje celo skrbno označil z več manjšimi možici, a sem jih gor grede spregledal. Da se to ne bi zgodilo še komu, sem zavihal rokave, malo dogradil obstoječe možice in postavil še dva ali tri nove. Pa na varianto poti z markacijo na začetku, ki me je zavedla, sem kar malo iz jeze prečno nametal kup vej. Upam, da bo komu pomagalo.

Do avta sem prišel že v mraku. Na poti sem takoj na začetku srečal dva, potem pa žive duše ne. Zelo lep in osamljen konec!

Pot je skrbno označena.

Hiška na jasi pod Močnikovim sedlom. Ima tudi igrišče za mini nogomet :).

Bogastvo lesa. Ni čudno, da je toliko novih kolovozov.

Podrtija na poti z markacijo.

Ostanki Bornove ograde za jelene.

Greben Košute - vzhodni del.


Eno snežišče sem obšel ...😏

... drugo pa preskočil 😇.

Kočne in druge lepotice Kamniških Alp.

Celoten greben Košute.

Storžič, Mali in Veliki Javornik (Ženiklovec).

Močnikovo sedlo, levo Ruš, desno Bukovec.

Skrinjico na vrhu nekateri uporabljajo kot pano za nalepke.

Zaradi podrtih dreves neuporabno pot sem zametal z vejami, dozidal obstoječe možice in postavil nove.

Sled.


No comments:

Post a Comment