29/02/2020

Utrinki: Kamniško sedlo

Danes iz Jermance na Kamniško sedlo.

Nekaj centimetrov debela snežna odeja se prične približno V klinu. Nad Pastirci je snega že več, a je pretežno spihan. Pot je prijetno zgažena, še ni zglajena in ne drsi. Pod sedlom je po spihanih travah ponekod nekaj malega ledu, a ni hudo. Zimska oprema je zato ostala v nahrbtniku. Le nazaj grede sem bil vesel nataknjenih gamaš, saj sem okrog Kamrce sestopal pretežno ob gazi in se mi je v zametih nekajkrat udrlo do kolen in čez.

Na vrhu sedla je pihalo vsaj kakšnih 60 ali 70 km na uro. Da sem napravil fotografijo ali dve, sem se moral krepko opreti na triangel od zastave. Palice bi mi zanesljivo odneslo, če jih ne bi položil na tla in čvrsto stopil nanje. Temperatura je bila kakšni -2 stopinji, upoštevati je treba še ohladitev zaradi vetra, tako da je bil občutek približno -12 stopinj. Sonce, ki je sijalo skozi koprenaste oblake ob vetru ni kaj prida ogrelo.

Srečal sem kakšnih 15 ljudi. Eden je bil celo v kratkih rokavih z mini nahrbtničkom volumna kakšnih 5 litrov, v katerem zanesljivo ni bilo zimske opreme.

Pastirci.

Pobočje pod sedlom je precej spihano, vetra je bilo tudi danes na pretek.

Brana.

Mrzla in Krnička gora.

Sedlo in Planjava.

Mokrica, Kompotela, Vrh Korena, Jermanov turn z Jermance.

No comments:

Post a Comment