31/05/2021

Utrinki: Kanjavec kot sredi zime

 

Včeraj (ponedeljek, 31.maja) na Kanjavec s smučmi po klasični zimski varianti za Debelim vrhom in nazaj.

Do planine Blato z avtom, cestnina je še vedno 12 EUR. Prvi sneg se prične v grapi blizu območja, na kartah označenem "Pri deklici". Na poti ga je kakšen meter, zjutraj je bil pomrznjen. Nekaj podrtih dreves se da obiti, le pri ritmu hoje je meni to malo zoprno. Do planine je smučljiv le pogojno, za najbolj zagrete.

Na Lazu je v glavnem kopno, zvezen sneg se prične v gozdu kakih 5 minut nad planino. Zjutraj je bil trd, pod Lazoviškim prevalom sem nataknil dereze. Smuči sem nesel do približno 2200 metrov, ko se je pričelo predirati. Od tam naprej pa prava zima z nekaj mokrega novega snega. Ker sem na vzhodnem vrhu Kanjavca že bil, sem se tokrat namenil na zahodnega. Toplo je bilo, v kontah spodaj pravzaprav vroče, vsa brezna vestno zasnežena in skrita pred radovedno javnostjo.

Smuka z vrha je bila imenitna. Sneg gladek, v območju okrog vrha je skoraj suh, plazovin le malo. Pod Debelim vrhom nad Lazoviškim prevalom je bilo nekaj mokre skorje zaradi novega snega zadnjih dni, nižje doli pa popolnoma predelan sneg, na katerem se bodo kmalu začele delati ponvice. Smuči sem snel v gozdu, pet minut pred Lazom.

Lep pokuk v visokogorsko zimo na zadnji dan maja.

Nekaj podrtije na poti.

Planina Laz je napol kopna.

Vzhodni vrh Kanjavca z zahodnega.

Okrog Hribaric: Mišeljski konec, Vrh Hribaric, med njima Škednjovec, Debeli vrh in Vršaki.

Triglav in vzhodni vrh Kanjavca.

Okrog Hribaric: Mišeljski konec, Vrh Hribaric, med njima Škednjovec, Debeli vrh in Vršaki.

Vršaki so meni lepa skupina gora.

Igra sonca in oblakov na Kanjavcu.

Dolinica Za Debelim vrhom. Kot sredi zime.

Sneg po Lazoviškim prevalom.

Na poti na Blato nazaj grede pa spet podrtija.

 

Sled.

No comments:

Post a Comment