14/02/2018

Utrinki: Mali kot pod Kotovim sedlom

S smučmi, iz previdnosti zaradi možnih plazov samo do Malega kota pod Kotovim sedlom! Do koče v Tamarju je tekaška proga zratrakirana, od tam naprej je vodila ena sama sveža smučina, ki se je končala malo pred koncem gozda. Od tam dalje sem nadaljeval po celcu v območju običajne poti, sem ter tja sem ubodel tudi smučino predhodnikov, pokrito s svežim snegom. Na višini malo pod 1500 m (tam, kjer Mali kot preide v strmejši žleb pod Jalovčevim ozebnikom) sem zadevo zaključil in obrnil. Bilo je precej mraz, termometer v avtu v Planici je kazal -10. V Tamarju je bilo najbrž precej bolj hladno, tako da mi je zmrznil fotoaparat, kar se mi še ni zgodilo. Za kazen je moral začasno v žep, da se je pogrel.

Novega snega je okrog 25 do 30 cm, je suh in slabo sprijet s podlago. Pri hoji s smučmi se sem ter tja predira celo spodnja mehka skorja, pri smučanju s tem nisem imel težav (imam malo širše smuči).

Smuka je bila super, le naklonina zlasti spodaj ni kdove kakšna, zato sem si sem ter tja pomagal z vožnjo po shojeni smučini, a sem se trudil, da jo ne bi preveč poškodoval.

Na najbolj strmem delu pod steno Šit sta se izpod stene verjetno že včeraj utrgala dva manjša plazova novozapadlega snega. Okrog 11. ure, ko je sonce obsijalo greben Ponc malo močneje, je po ostenjih Strugove špice in Vevnice priletelo nekaj manjših pršnih plazov, ki pa so se držali stene in se razen šibkega piša niso širili po dolini. Kasneje, s še toplejšim soncem, je tudi to plazenje prenehalo. Druge plazovne dejavnosti nisem zaznal, tudi komaj vidna stara turna sled (izpred zadnjega sneženja) ni bila nikjer prekinjena s plazovino niti starega, niti novega snega.

Srečal nisem nikogar, le pri povratku tik pred domom v Tamarju mi je prišel naproti en turni smučar. Okrog doma je pa tako ali tako vedno živžav.

Parkirnina na območju skakalnic je dva evra za cel dan, a je spluženo za najmanj 50 avtomobilov.

Med vožnjo si pri Dovjem nisem mogel kaj in sem se ob pogledu na Stenar za trenutek ustavil.

Tamarjeva zimska pravljica.

Tamar in Sleme iz Malega kota.

Pogled proti Ozebniku, levo so vidni sledovi manjšega plazu.

Smučina v gornjem delu po globokem celcu.

Tihožitje v gozdu.

No comments:

Post a Comment