16/11/2023

Mrežce in Debeli vrh


Na Mrežce in Debeli vrh. Snega je osupljivo manj, kot le nekaj dni nazaj, le nad Lipanco je pot pomrznjena in malo zlizana. Zaradi udobja sem nataknil derezice, ki so smiselne le do odcepa za Mrežce.


Od Mrežic sem proti Debelemu vrhu nadaljeval blizu grebena. Tam poteka stara pot, ki je ponekod na novo počiščena, rušje pa porezano. Vodi malo pod vrhom Razorja zatem pa se priključi vzhodni poti, ki vodi na Debeli vrh. Sledov v snegu tam ni bilo, mi je pa prihranilo kakšnih 30 metrov spusta in potem vzpona😅.

Začel sem pozno, za nagrado sem bil deležen dih jemajočih in nepozabnih večernih pogledov. 

Vsi na kupu: VDV, zadaj Tosc, Debeli vrh, Vernar, Vrh Hribaric, Vršaki, Mišeljski konec, Kanjavec.

Malo pobližano...

Pot pod Vrhom Razorja je ponekod na novo urejena, rušje obrezano.

Na Mrežcah in Debeli peči skoraj ni snega.

Rž, Rjavina, Luknja peč.

Dolina Krme (trenutno zaprta za javnost), zadaj Kepa.

Planika pod Triglavom se je svetila. Kredarica pač ne.

Veliki Selišnik, Mali in Veliki Draški vrh.

Večer 

Sled.

 

No comments:

Post a Comment